HIGH ON DIY | Klassieke cirkelrok op z’n American Apparels

American Apparel cirkelrok nieuwsbrief

De denim (mintgroene) versie van de cirkelrok in de American Apparel nieuwsbrief

Ik ben dol op cirkelrokken omdat ze zo makkelijk te maken en aan te passen zijn. Vandaag kreeg ik de nieuwe American Apparel nieuwsbrief in mijn mailbox: een voorraad nieuwe kleuren cirkelrokken gemaakt van suède, corduroy en denim. Ze zijn kort en sluiten met een rits en een knoop aan de achterkant. Dat suède geen goedkoop materiaal is bewijst de prijs van deze rokjes: $130 (tegenover $45 voor denim). En helaas voor mij: geen maat XL. Stiekem vind ik dat natuurlijk helemaal niet erg, want dat is een perfect excuus om er zelf één te maken. Dus een naaiproject is geboren: een denim cirkelrok. Of twee. Vooral de medium stone wash en de suède, gekleurde, variant trokken mijn aandacht. Deze American Apparel rokjes zijn wel wat aan de korte kant, volgens de beschrijving komen ze tot halverwege de dij. Sexy, maar  ik plak er toch wat centimeters aan vast. Ik wil natuurlijk graag een tutorial voor deze rokjes met jullie delen dus daar ga ik weer: op zoek naar stof! Eerst nog even beslissen welke ik liever wil maken…

Wat vind jij, denim of suède?

Laat een reactie achter

