FASHION WEEK FAVORIET | New York Fall/Winter 2013

NYFW Fall 2013 Badgley Mischka

Badgley Mischka (foto: Alessandro Garofalo)

Voor deze jurk van Badgley Mischka zou ik een grijs t-shirt als lijfje gebruiken. Stukken minder luxe, maar met een mooi gemaakte geplooide maxirok denk ik  toch bijna even mooi.

NYFW Fall 2013 Clover Canyon

Clover Canyon (foto: Alexander Porter/Clover Canyon)

Een fijne Mary Katrantzou geïnspireerde jurk van Clover Canyon. Het model van de jurk ontworpen door Rozae Nichols is natuurlijk niet al te ingewikkeld, maar alles draait in dit geval om de juiste stof en print.

NYFW Fall 2013 Diane Von Furstenberg fuchsia silk suit

Diane Von Furstenberg (foto: Yannis Vlamos)

Normaal gesproken vind ik de stijl van Diane Von Furstenburg nogal ouwelijk, maar dit fuchsiaroze pak (blazer met een ronde hals) maakt me wel weer erg blij.

NYFW Fall 2013 J Crew

J Crew (foto: J Crew)

Ik heb amper blauw in mijn garderobe en dat is voor een kleurenfreak als ik best gek. Deze geplooide shiftjurk van J Crew (designer Tom Mora) zou een welkome aanvulling zijn.

NYFW Fall 2013 Rachel Zoe

Rachel Zoe

En zie hier: een geweldig idee om restjes leer te gebruiken, met dank aan Rachel Zoe . Dag saaie witte blouse!

Welke van deze 5 ontwerpen zie jij jezelf ook wel maken? Laat een reactie achter!

Laat een reactie achter

