HIGH ON DIY | T by Alexander Wang Boatneck Dress

HIGH ON DIY | T by Alexander Wang Boatneck Dress

Alexander Wang slaagt er als geen ander in om minimalistische ontwerpen te maken waarvan ik denk ” wil ik, wil ik, wil ik!”
Neem nou deze witte jurk met boothals. Een eenvoudiger design bestaat bijna niet. Een t-shirt model, iets langer aan de achterkant en een klein zakje op de voorkant.
En ook al ben ik dol op drukke prints en felle kleuren, een zelfgemaakte jurk als deze wil ik zeker als basic in mijn kast.

Laat een reactie achter

