HIGH ON DIY | Citroengele clutch van Scabby Robot

Scabby Robot ipad case clutch citroengeel

Citroengele iPad case van Scabby Robot: voor mij is het een clutch…
(foto: Scabby Robot)

Mooi hè?
Scabby Robot wordt gerund door een creatieve dame met een naaimachine in het zonnige San Fransisco. Ze heet Jill en ze maakt o.a. handtassen en portemonnees. En deze citroengele clutch die ook als iPad-case kan fungeren.
Als ik met een tas in deze kleur rondloop kan het bijna niet anders dan dat iedereen die ‘m ziet spontaan net zo vrolijk wordt als ik. Toch?

Ik heb deze kleur leer nog niet kunnen vinden, daarom ben ik begonnen met een ‘simpele’ zwarte variant, maar dan wel met een hele vrolijke voering. Het resultaat en een tutorial vind je binnenkort hier op ADDICTEDTODIY.

Laat een reactie achter

