HIGH ON DIY | Ketting van touw & Keltische knopen

Ketting van touw met Keltische knopen

De Cetic Knot ketting: touw + Keltische knopen + ketting
(foto: Mommagoround.com)

Bergen sieraden heb ik, vooral kettingen. En toch heb ik er nooit genoeg. Ken je dat?

De laatste tijd ben ik helemaal in de ban van kettingen die je zelf met touw kunt maken. Met een paar knopen en andere toevoegingen zoals een ketting of een likje verf heb je binnen no-time een uniek sieraad om je nek. Alhoewel die knopen soms lastiger zijn dan ik dacht.

De ketting op de foto is gemaakt met een aantal Keltische knopen, het soort knopen dat oneindig lijkt door te gaan. Gelukkig zijn er veel filmpjes online te vinden om zo’n knoop te maken met touw. Nina van Mommagoround.com is verantwoordelijk voor dit exemplaar,  ik denk dat ik de mijne met dikker touw en ketting ga maken; lekker chunky.

Ik  verdiep me nog even in de mogelijkheden en schaaf aan mijn knooptechnieken; binnenkort vind je op ADDICTEDTODIY een tutorial voor een knoopketting.

Meer inspiratie voor DIY sieraden nodig? Bekijk wat ideeën op Pinterest

Laat een reactie achter

