STREET STYLE DIY | Neon Miu Miu heels

Michelle van Dollymic met haar neon & gouden Miu Miu's

Michelle van Dollymic met haar neon & gouden Miu Miu’s
(foto: Dollymic.blogspot.com)

Oh wat ik hou ik toch van fluorescerende kleuren! Neongeel, -groen, -roze, -oranje…het maakt me niet veel uit; als het maar knalt. Eén van mijn lievelingsoufits op de middelbare school (toen was neon ook al zo hip) was een neongroen vestje over een fluorescerend oranje top (met de tekst: ‘Look but don’t touch’…)  boven een neongele stretch minirok.
Ik mis die tijd.

Vorige week vond ik ergens achterin een winkel met bouwmaterialen een rek met spuitbussen verf in mijn geliefde neonkleuren. Eindelijk! M’n metallics heb ik al, neon kon ik tot nu toe niet in de winkel vinden. Zoveel ideeën om die te gebruiken. Neem nou deze Miu Miu schoenen. Hier gedragen door Michelle van het blog Dollymic.blogspot.com. Qua hak weet ik niet of het aan mij besteed is; maar van de kleurencombinatie word ik zeer gelukkig.  Voor de Givenchy Nightingale tas wil ik best sparen.

Je kunt een paar zwarte schoenen zo’n Miu Miu make-over geven door je schoenen in drie delen te verdelen met schilderstape en  het gedeelte dat je zwart wil houden helemaal af te plakken  De rest bespray je met je lievelings-neonkleur. En goud, natuurlijk.

Wil je meer streetstyle inspiratie voor DIY fashion? Bekijk het ADDICTEDTODIY Streetstyle DIY bord op Pinterest!

Laat een reactie achter

