FASHION WEEK FAVORIET| Amsterdam Spring/Summer 2013

AIFW Spring 2013 Roya Hesam

Roya Hesam (foto: Air Magazine)

Designer Roya Hesam is verantwoordelijk voor dit fantatische jurkje: stoer en toch chique met kleine cut outs in de schouders . Gemaakt van twee verschillende materialen- just the way I like it.

Amsterdam Fashion Week SS2013 Claes Iversen

Claes Iversen (foto: Vogue.nl)

Een lijstje met favoriete Nederlandse ontwerpen; daar hoort Claes Iversen natuurlijk ook bij. Ik hou van deze blouse, vooral vanwege het gebruik van verschillende materialen. Een goede oplossing voor mijn ik-koop-meer-stof-dan-ik-nodig heb probleem. Rok is trouwens ook he-le-maal ok.

AIFW Spring 2013 Spijkers & Spijkers

Spijkers & Spijkers (foto: by Styling Amsterdam)

Aangezien ik helemaal into pakken ben de laatste tijd kan ik deze roze van Spijkers & Spijkers niet in deze lijst laten ontbreken. Ik gok dat het katoen is en in het kader van mijn tropische avontuur lijkt me dat heerlijk luchtig.

AIFW Spring 2013 Studio Jux

Studio Jux (foto: Team Peter Stigter)

Mosterdgeel, één van mijn lievelingskleuren en ik zou deze jurk van Studio Jux sowieso graag onderdeel van mijn garderobe willen maken. De gedrapeerde hals en de knopen maken het net weer een ander soort maxi jurk. Maar mijn aandacht ging als DIY verslaafde in eerste instantie eigenlijk uit naar de schoenen: met neongroene zolen.

Amsterdam Fashion Week Tess van Zallinge Spring Summer 2013

Tess van Zallinge (foto: Fashionising.com)

Toen ik dit pakje van Tess van Zalinge zag kreeg ik gelijk zin om de print van de body en benen over te nemen op een stuk stof. I love it.

Welke van deze 5 ontwerpen zie jij jezelf ook wel maken? Heb je andere favorieten van deze Amsterdam Fashion Week? Laat een reactie achter!

Laat een reactie achter

