HIGH ON DIY | Galaxy print leggings van Mitmunk

roze Galaxy Leggings van Mitmunk

De roze Galaxy Leggings van Mitmunk, met een print van een echt sterrenstelsel

Ik heb al een aantal zwarte shirts, die ik anders niet (meer) zou dragen een tweede leven gegeven door er een galaxy print op aan te brengen. Besproeien met bleekwater in een plantenspuit en daarna met een sponsje acrylverf stempelen- blauw, wit, rood… Het effect is prachtig.
Op een legging heb ik het nog niet geprobeerd, simpelweg omdat ik er geen heb die ik zou kunnen gebruiken. Maar nu ik deze handgeprinte legging van Mitmunk  zie ben ik in staat een nieuwe zwarte legging te gaan kopen,  puur om het te proberen.

Laat een reactie achter

