FASHION WEEK FAVORIET | London Spring/Summer 2013

LFW Spring Summer 2013 Victoria Beckham rode blazer

Victoria Beckham
(foto: Stylebistro.com)

Ik was nooit fan van Posh Spice, maar ben het des te meer van Victoria Beckham, de designer. De kleur en het model van deze lange blazer, prachtig.

London Fashion Week Christopher Kane Spring Summer 2013 gle jurk met opgevouwen flappen

Christopher Kane
(foto: Marcus Tondo/Vogue.com)

De basis van deze opvallende lichtgele jurk is vrij simpel maar door de extra stroken blijf ik ernaar kijken.

LFW Spring Summer 2013 Matthew Williamson blauwe blouse met print achterkant

Matthew Williamson
(foto: Filippo Fior /Vogue.com)

Ik hou vooral van de kleur en de stof van deze blauwe blouse van Matthew Williamson , in detailfoto’s is te zien dat er vanaf de schouderzoom een print op de achterkant zit. Net als rond de manchetten. Weer een goed idee om met een restje stof te doen.

LFW Spring Summer 2013 Alexander McQueen

Alexander McQueen
(foto: Vogue.com)

Sarah Burton heeft uitgelegd dat haar inspiratie voor deze hoeden afkomstig was van de hoeden die imkers dragen. Ik zal ver uit de buurt van bijen blijven, maar ik ben wel geïnspireerd om een rand van honinggraat-vormig kant vast te naaien aan een hoed.  Niet voor het boodschappen doen, wel voor een bijzonder feestje.

LFW Spring Summer 2013 ACNE music t-shirt

ACNE
(foto: marieclaire.co.uk)

Ideeën om t-shirts te pimpen met transferpapier heb ik zat. Dit t-shirt van ACNE staat ook nog op mijn lijstje; maar dan met een eigen tekst.

Wat is jouw favoriet van de London Fashion Week SS2013? Laat een reactie achter!

Een gedachte over “FASHION WEEK FAVORIET | London Spring/Summer 2013

Laat een reactie achter

