HIGH ON DIY |ASOS Leather Contrast Weave Clutch

Zwart witte clutch weefsel ASOS

Naast zwart/wit is de clutch er ook in het rood/zwart en zwart/blauw; deze vind ik toch het mooist
(foto: Asos.com)

Mijn lijstje met winkels waar ik kunstleer kan kopen voor een schappelijke prijs bevat inmiddels al een paar namen. Heel fijn voor een leerliefhebber als ik, alleen is het meeste kunstleer dat ik vind niet bedoeld voor kleding maar voor bijvoorbeeld meubels. Het lijkt meer op vinyl. En echt leer heb ik nog nergens kunnen vinden. Dus de zoektocht naar soepel kunstleer voor onder andere deze shorts blijft voortduren.

Ondertussen genoeg potentiële DIY-projecten met het materiaal dat ik wél kan vinden; en dat betekent voornamelijk tassen en clutches. Op ASOS.com vond ik deze contrasterende leren clutch: een zwarte clutch met geweven repen wit leer en een rits aan de bovenkant. De weeftechniek is er één die ik nog ken van de kleuterschool, dat moet dus wel lukken. 

Wil je zien welke tassen en clutches ik nog meer op mijn DIY to-do list heb staan? Bekijk het op Pinterest

Laat een reactie achter

