DIY BUCKET LIST | Giles Deacon

Giles Deacon Spring Summer 2012

Giles Deacon Spring Summer 2012
(foto: Alessandro Viero)

Ik heb sinds ik begonnen met met dit blog al een aantal dingen opgesomd waar ik erg blij van word. Dingen die glimmen horen daar ook bij. Sommige mensen zullen ervan gruwelen, anderen denken misschien “alleen voor oud & nieuw”. Ik denk “mag best elke dag”. Soms voel ik me net een ekster, maar ik kan er weinig aan doen. Kijk nou eens naar deze jurk. En probeer om er niet blij van te worden. Lukt niet he?

Als je goed kijkt zie je dat de basis van het ontwerp niet zo moeilijk is; een mouwloos lijfje, een rechte rok-in dit geval dan opgeknipt in franjes- en een ‘Peter Pan’ kraag. De onderrok skip ik gemakshalve even.
Ik weet niet wat van welk materiaal de jurk is gemaakt, het lijkt op zilverkleurig leer. Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Uiteindelijk zal het ook veel geduld (iets waar ik helaas maar weinig van heb) kosten om alles netjes in elkaar te zetten. Maakt niet uit, want ik heb ‘m op mijn DIY Bucketlist staan wat betekent dat ik hoe dan ook, ooit, erin wil slagen om zoiets te maken.

Wat vind jij, too much of mag het nog glimmender?

Bekijk meer items van mijn DIY Bucketlist op Pinterest en volg ADDICTEDTODIY via Bloglovin (klik op de knop onderaan de pagina) om te zien of het me ooit lukt…

Laat een reactie achter

