HIGH ON DIY | Ashish pailletten panterprint

Asish LFW 2012 panterprint pailletten vestje

Van dichtbij zie je hoe veel werk het moet zijn om de panterprint in pailletten te maken
(foto: Kris Atomic/ blog.krisatomic.com)

Nadat ik de DIY-inspiratie favorieten van de London Fashion Week SS2013 had gepost ben ik nog een aantal dagen in de Londense sferen blijven hangen, op zoek naar meer inspiratie. Zo kwam ik op het blog van Kris Atomic terecht en daar vond ik iets wat me maar niet loslaat. Panterprint is er in veel varianten, maar deze had ik nog nooit eerder gezien.

Dit jasje is ontworpen door Ashish Gupta, een Engelse ontwerper die bezeten is van pailletten. En hij maakt er prachtige dingen mee. Dit lijkt me echt monnikenwerk, maar uiteindelijk heb je dan ook wat.

Bekijk meer ideeën voor jasjes op mijn Pinterestboard HIGH ON DIY: Truien, jasjes & vestjes

Laat een reactie achter

