HIGH ON DIY |LuLu*s sleehak met kant

Koraal roze wedge met kant

Ailey 2: koraalroze sleehak met kant
(foto: lulus.com)

Een Brits onderzoek schijnt te hebben uitgewezen dat een groot deel van de Britse mannen de sleehak allesbehalve sexy vind. Toevallig kan het mij heel weinig schelen wat voor schoenen mannen sexy vinden, en zijn sleehakken mijn favoriete hakken. Iedereen die mij wel eens op hoge pumps heeft zien strompelen begrijpt waarom. Tijdens één van mijn nachtelijk online shopping sprees kwam ik op de site van LuLu*s terecht, weer een online shop waar ik eeuwig rond kan blijven kijken. En ze doen ook aan DIY. Het blijft voor mij bij ‘kijken kijken en niet kopen’, want voor zover ik kan ontdekken bezorgen ze alleen in de VS. Dus voor dit paar schoenen zal ik zelf aan de slag moeten met kant en lijm.

Laat een reactie achter

