STREET STYLE DIY | Zalmroze & oversized: H&M blazer

Zalmroze oversized blazer H&M

Volgens de draagster -geen idee hoe ze heet- is deze blazer ‘peachy’, ik zeg ‘ zalmroze’
(foto:salfet.sbayafree.com)

Het is heerlijk dat ik in zomerse outfits naar mijn werk kan tegenwoordig, alleen is het vaak op kantoor nog kouder dan de gemiddelde Nederlandse herfstdag. Airco. Lange mouwen komen dan goed uit. Op dit moment heb ik nog te weinig opties met twee zwarte blazers en één vestje dus ergens de komende weken moet daar verandering in komen. Ik vind een oversized blazer, zoals deze van H&M, dan wel een mooie om mee te beginnen; het lijkt me dan geen ramp als ’t niet perfect lukt qua pasvorm. Ik ben niet 100% zeker over de kleur van deze blazer; de dame die de outfit postte noemt ‘m ‘peachy’, maar ik vind ‘m toch eerder zalmroze.
Een blazer heb ik nog nooit gemaakt, maar ik heb inmiddels wel al een hele berg inspiratie en interessant uitziende patronen voor als ik ermee ga beginnen. Die berg staat naast de groeiende stapel onafgemaakte naaiprojecten, maar dat terzijde.

PS: Ik was zo druk met de blazer te bewonderen dat ik bijna niet doorhad dat deze dame leren shorts aanheeft…als je denkt ‘ Hee, die wil ik ook wel!’, download dan dit Burdastyle patroon en maak ze zelf. 

Wil je meer streetstyle inspiratie om zelf te maken? Bekijk het ADDICTEDTODIY Streetstyle DIY bord op Pinterest!

Laat een reactie achter

