HIGH ON DIY |Zara tuinbroek met bloemen

Zara bloemenprint tuinbroek Borjana Beeswonderland

Borjana van Beeswonderland in haar Zara tuinbroek

De tuinbroek is weer een hot item en dat vind ik leuk. Ik heb er al een paar versleten in mijn jeugd en puberjaren, en ik ben blij dat ze weer overal te zien zijn.
Zo vond ik op Beeswonderland.blogspot.com, het blog van styleblogger Borjana, deze witte van Zara Portugal; met een aquarel-achtige bloemenprint van roze, gele en blauwe bloemen. Ik heb een paar maanden geleden een vintage naaipatroon voor een tuinbroek gekocht (twee eigenlijk, een lange en een korte) bij Miss Betty op Etsy. Het duurde maanden voordat ik ‘m in huis had, ik begon al te vrezen dat het nooit meer ging gebeuren, maar toen ik ‘m eenmaal had was ik zo blij als een kind.
Dus inmiddels ben ik volop inspiratie aan het verzamelen om aan de slag te gaan met het patroon. Nu alleen nog de tijd vinden om ‘m daadwerkelijk te maken. Oh ja, en een mooie bloemenprint natuurlijk.

Wil je zien welke tuinbroeken ik nog meer op mijn DIY to-do list heb staan? Bekijk het op Pinterest

Een gedachte over “HIGH ON DIY |Zara tuinbroek met bloemen

Laat een reactie achter

