FASHION WEEK FAVORIET | Parijs Spring/Summer 2013

Christian Dior Spring Summer 2013 zwarte blazer als jurk

Christian Dior Spring/Summer 2013
(foto: style.com)

Een blazer als jurkje, ik weet niet hoe het mij zou staan maar ik vind het idee bijzonder fascinerend. Deze uitvoering van Christian Dior is kort, maar superchic.

Carven Spring Summer 2013 cut out overhemdjurk met rode toileprint

Carven Spring/Summer 2013
(foto: nymag.com)

Ik heb een paar weken geleden een rol met katoen gespot in de stoffenwinkel met een donkerrode toileprint zoals deze uit de show van Carven. Gelijk op m’n to do list gezet natuurlijk, de overhemdjurk is één van mijn favoriete modellen, maar dan wel zonder gaten.

Chloé Spring/Summer 2013 donkerblauwe broek en blouse met metallic zilveren pijl

Chloé Spring/Summer 2013
(foto: vogue.co.uk)

Ik hou van glimmend spul. Chloé komt hier met een outfit die bewijst dat metallics ook heel chic kunnen zijn, ik durf deze donkerblauwe broek met een zilveren pijl aan de zijkant best naar m’n werk aan.

Louis Vuitton Spring/ Summer 2013 gele maxi jurk met lange mouwen

Louis Vuitton Spring/ Summer 2013
(foto: shock.style.it)

Marc Jacobs weet dat twee altijd beter is dan één als het om kleding gaat. In dit geval vind ik de gele maxi jurk met de subtiele blokjes de eyecatcher.

Valentino Spring/Summer 2013 transparante clutch en armbanden met studs close-up

Valentino Spring/Summer 2013
(foto: vogue.com)

De jurk die dit model voor Valentino op deze foto draagt heb je al kunnen zien in de laatste DIY Designer Love-post. De transparante clutch met studs (en de armbanden trouwens ook) hoop ik je ooit te kunnen laten zien als ik ‘m zelf gemaakt hebt.

Wat is jouw favoriet van de Paris Fashion Week SS2013? Laat een reactie achter!

Laat een reactie achter

