DIY BUCKET LIST | Een print met gebouwen & fietsen

Als je ADDICTEDTODIY volgt op Pinterest is het je waarschijnlijk al opgevallen dat ik van prints hou. Maar het is soms best lastig dat ik de prints die ik online zo mooi vind zelden of nooit in de stoffenwinkel vind. Ik weet dat er opties zijn om zelf stof te laten bedrukken maar zoiets is best prijzig, en de angst dat het nooit bij me aankomt…horror. Dus voorlopig blijf ik nog even dromen over alle mooie prints die ik ooit, ooit wil laten bedrukken. Zoals deze ‘Buildings and Bikes’: zo freaking schattig.
Ik zou dan kiezen voor een print van Amsterdam, met lekker veel fietsen en een paar van mijn favoriete gebouwen.

buildings bike print dress wit

Vanaf vandaag officieel op mijn DIY Bucketlist: een foto of illustratie van Amsterdam met heel veel fietsen op stof laten printen voor een jurk
(foto: wheretoget.it)

 

Welke stad zou jij op je jurk willen hebben?

Als je ADDICTEDTODIY nog niet volgt op Pinterest moet je dat zeker doen! Daar vind je nog meer DIY fashion inspiratie en tutorials. Volg me ook op Bloglovin (klik op de knop onderaan de pagina) om te zien hoe de DIY Bucketlist groeit en of het me ooit lukt om iets af te strepen.

Laat een reactie achter

