HIGH ON DIY | Alexander Wang leren kokerrok met rits

Ben je mijn obsessie met leer al een beetje zat? Zo ja, dan sorry voor deze post.

alexander wang raw edge asymmetrical leather pencil skirtIk krijg er namelijk geen genoeg van. Ik ben ook nog eens helemaal fan van ritsen naaien sinds ik een handige methode heb geleerd om een onzichtbare rits in te naaien, en net als een klein kind met een schaar wil ik nu overal ritsen naaien. Zo’n grote als deze lijkt me dan weer een uitdaging. Hij is ook alles behalve onzichtbaar. Helaas nog steeds geen leer gevonden om kleding mee te naaien…

2 gedachtes over “HIGH ON DIY | Alexander Wang leren kokerrok met rits

Laat een reactie achter

