HIGH ON DIY | YMC x Maison Labiche t-shirt

you must create t-shirt maison la biche

De ongeduldige DIY’er in mij denkt: misschien is schrijven met een stift wel een betere optie dan borduren?
(foto: youmustcreate.com)

Maison Labiche is een Frans label dat voor deze t-shirts met de tekst ‘You must create‘ de krachten heeft gebundeld met het Britse You Must Create (YMC). Beide labels blinken uit in eenvoud en ze hebben elkaar in deze lijn helemaal gevonden. De t-shirts en sweatshirts van Maison Labiche bestaan over het algemeen uit één klein regeltje tekst of slechts één woord geborduurd in een simpel handschrift: namen van iconen als Kurt Cobain en Elvis, of songtitels als ‘Hit me baby one more time‘  en ‘Let’s get it on‘.
Via de website van het label kun je ook je eigen tekst laten borduren. Vind ik een heel tof idee, maar ik kan het ook zelf. Ik bedoel, de tekst van dit t-shirt is toch praktisch een opdracht ?

Laat een reactie achter

