HIGH ON DIY | One Teaspoon ‘Ironland’ shorts

Ik denk dat er één persoon verantwoordelijk is voor mijn obsessie met studs en andere ijzerwaren op kleding: Michael Jackson.
Eind jaren ’80, ‘Bad‘… Meer hoef ik niet te zeggen.

Af en toe moet ik het afremmen, per slot van rekening ben ik geen Michael Jackson, ik heb geen ambities om iets met ‘punk’ te zijn of doen en er zijn nog zoveel andere niet-glimmende dingen die ik mooi vind. Maar dan zie ik zoiets als dit en wil ik uitroepen: “Kijk dan! Dit wil je toch gewoon aan!?”

Vivaluxury Annabelle Fleur One Teaspoon Ironland leather shorts

Annabelle Fleur van Vivaluxury showt de leren shorts die ik gewoon moet hebben: met heel veel studs en ander ijzer spul
(foto: vivaluxury.blogspot.com)

Ik vond de foto op het blog Vivaluxury van Annebelle Fleur, en ook al is de styling niet helemaal mijn stijl; ze laat wel zien dat leren shorts vol met studs heel vrouwelijk kunnen zijn. De shorts zijn van het Australische label One Teaspoon, die trouwens ook  fijne spijkerbroeken vol scheuren maken- inspiratie voor een volgend project?

Anyway, als dit ook helemaal jouw ding is dan weet je wat je moet doen: download het patroon voor leren shorts en druk ze helemaal vol met studs.

Heb jij je leren shorts gepimpt of vind je ze ‘blanco’ al mooi genoeg? Laat een reactie achter of laat het me weten via Twitter!

Laat een reactie achter

