HIGH ON DIY | Zilveren sweater

HIGH ON DIY | Zilveren sweater

Toen ik deze trui zag op Pinterest kon ik niet veel anders dan “Serieus, ♥” erbij noteren. Eigenlijk heb ik er nog steeds meer dan dat over te zeggen.

Ik weet niet hoe haalbaar het is om zo’n trui zelf te maken, qua stof heb ik geen idee waar ik het moet zoeken. Het enige materiaal dat ik ken dat enigzins in de buurt komt is lamé, maar dat lijkt me niet echt geschikt voor een trui aangezien het meestal stretch is. Dit exemplaar was een tijdje te koop via Etsy in de shop van My Like Zoo, maar die bestaat niet meer dus is het lastig om bij hen na te vragen. Ik weet wel dat ACNE een soortgelijke trui heeft, maar die is zilver gespoten. Ook altijd een optie.

Een gedachte over “HIGH ON DIY | Zilveren sweater

Laat een reactie achter

