HIGH ON DIY | Fancy French Cologne blouse met en zonder stippen

HIGH ON DIY | Fancy French Cologne blouse met en zonder stippen

Met en zonder stippen: polkadots voor besluiteloze types als ik
(foto: Fancy French Cologne)

Aan de ene kant is het jammer dat de webshop van Fancy French Cologne sinds kort niet meer bestaat. Ik kwam ooit op de site terecht vanwege een goudkleurige armband in de vorm van een meetlint; en bleef er sindsdien regelmatig terugkomen.
De creatieve dames begonnen ooit in een band, startten daarna de online boetiek Fancy French Cologne en zijn inmiddels overgestapt op andere manieren om hun dromen waar te maken. Iets wat ik sowieso inspirerend vind dus ik blijf ze volgen.
Maar aan de andere kant: deze leuke blouse met niet-standaard-polkadots, just my kind of thing, is niet meer te koop. En als ik iets zou willen hebben en ik kan het niet krijgen, wil ik het maken. En ik hou van dingen maken.

Dus, bedankt Fancy French Cologne, voor de inspiratie en de gelegenheid!

Laat een reactie achter

