STREET STYLE DIY | Toile van Topshop

Ik neus altijd door de grote stapels met afgeprijsde stoffen in mijn favoriete stoffenwinkels om te zien of daar een verrassing tussen ligt waar ik wat mee zou kunnen. Meestal zonder succes, aangezien het vaak om vreemde synthetische materialen en onooglijke prints gaat. Het spul wat niemand zou kopen als het niet zo sterk afgeprijsd was, zeg maar. Maar een tijd geleden spotte ik een flinke rol katoen met een lichtblauwe toile-achtige print die nog geen euro per meter kost. Kassa.
Deze blouse van Topshop, hier gedragen door model/part time designer Laura Bailey tijdens de London Fashion Week Fall 2012, is één van de dingen die ik ermee wil maken.

toile print blouse

Ik twijfel alleen nog aan het draagcomfort van de goedkope stof. Als het niets is heb ik in ieder geval weer een beetje extra oefening met het naaien van blouses.

Wil je meer streetstyle zien en inspiratie opdoen voor dingen die jij zelf zou kunnen maken? Bekijk dan mijn Pinterest-board STREETSTYLE DIY.

 

 

Laat een reactie achter

