Fashion Week Favoriet | Milaan Spring Summer 2014

Blumarine SS14

Blumarine
(foto: style.com)

Zoals ik al eerder heb laten doorschemeren staat een leren kokerrok hoog op mijn DIY-verlanglijstje.  Tijdens de show van Blumarine kwam er ook nog een rode versie voorbij op de catwalk maar in dit geval kies ik voor deze glimmende zwarte.

Emilio Pucci Spring Summer 2014 Milaan Fashion Week

Emilio Pucci
(foto: style.com)

Als ik aan Emilio Pucci denk, zie ik niet gelijk zilveren sportbroekjes voor me, maar zie daar: het werkt, en ik wil het.

Gucci Milaan Fashion Week Spring Summer 2014

Gucci
(foto: style.com)

Gucci geeft me hier fijne inspiratie voor wat variatie op mijn geliefde overhemdjurk, met raglanmouwen in verschillende materialen en bronzen metallics.

Just Cavalli Spring Summer 2014 Milaan Fashion Week

Just Cavalli
(foto: style.com)

De terugkerende ¬†tropische print met felle kleuren trok gelijk mijn aandacht bij Just Cavalli. Met zo’n stof maak je van het simpelste model jurk nog een kunstwerk.

Alberta Ferretti Spring Summer 2014 Milaan Fashion Week

Alberta Ferretti
(foto: style.com)

Ik heb niet zoveel te zeggen over deze prachtige lange jurk met bloemen van Alberta Ferretti behalve: ‘wow’…

Laat een reactie achter

