DIY DESIGNER LOVE | Riccardo Tisci

Riccardo Tisci

Label: Givenchy sinds 2005
Showt in: Parijs

 

Why I ♡ to DIY

Zoals ik een tijd geleden al verklapte met de namen van een paar van mijn favoriete ontwerpers op mijn eigen designer t-shirt, ook Ricardo Tisci heeft mijn hart gestolen. Hij slaagt er elk seizoen weer de klassieke Givenchy look een laagje gothic-chic mee te geven, zonder dat het komisch wordt. Al had hij wel wat lachers op zijn hand met de ‘sofa’-look van Kim Kardashian op het Met Gala een paar maanden geleden; maar echt, doe mij maar zo’n bank. Ik vond het prachtig.
Stiekem vind ik de Resort collecties van Givenchy altijd het best. En zijn Couture collecties? Oh my god. Dat zal ik natuurlijk nooit kunnen, maar ik laat me er wel graag door inspireren.

Givenchy Couture Spring Summer 2011 neon leren detail

Givenchy Couture Spring/Summer 2011
(foto: vogue.com)

Givenchy Fall Winter 2013 motorjack bloemenprint

Givenchy Fall/Winter 2013
(foto: vogue.com)

Givenchy Fall 2012 rode leren laarzen

Givenchy Fall/Winter 2012
(foto: vogue.com)

Givenchy Resort 2012 zwarte maxi jurk met volant

Givenchy Resort 2012
(foto: vogue.com)

Givenchy Pre-Fall 2013

Givenchy Pre-Fall 2013
(foto: vogue.com)

 

 

Laat een reactie achter

