STREET STYLE DIY | Dé gouden jurk

Oh hemels, de tijd van glitters en pailletten is weer aangebroken. Alhoewel ik het dragen van glimmende dingen nooit beperk tot deze ene feestmaand is het wel leuk om te zien dat de rest van de wereld in december gewoon leuk meedoet. De Russische Oksana On begrijpt precies wat ik bedoel.

Oksana On metallic gold dress Paris Fashion week SS14

Oksana On: Russische fashion editor & stylist, en niet bang om in oktober glimmend en glanzend over straat te gaan
(foto:thatstephonjoseph.com)

Zij droeg deze combi van zilveren schoenen met een gouden jurk afgelopen oktober in Parijs. Ik denk dat dit de mooiste gouden jurk is die ik ooit heb gezien.

En het model is ook nog eens heel goed zelf te maken. Ik wist in eerste instantie niet wat voor materiaal het is (zelfde probleem had ik met
deze trui) maar ik heb actie ondernomen om daarachter te komen en de lieve Oksana een mailtje gestuurd. Geen reactie gehad, maar wel dankzij haar Instagram erachter gekomen dat het een rok + top van de Russische ontwerpster Kseniya Bohema zijn, gemaakt van metallic gouden leer!  En na lang zoeken heb ik dat gevonden op Etsy, echt leer ook nog. Ik durf het alleen nog niet te bestellen, ben echt als de dood dat het niet aankomt…

Meer streetstyle DIY inspiratie vind je natuurlijk op mijn Pinterest boards.

Een gedachte over “STREET STYLE DIY | Dé gouden jurk

Laat een reactie achter

