HIGH ON DIY | Jonathan Simkhai jurk met gaasstof

Mijn liefde voor de  jaren ’80 uit zich onder andere in een lichtelijke obessie met gaasstof. Ik heb er een mooie lap van liggen, maar ik heb er nog geen gebruik van gemaakt. Ik denk dat het uiteindelijk gebruikt gaat worden voor een rok of jurk, zoals in deze Stella McCartney rok of deze jurk van Jonathan Simkhai:

Jonathan Simkhai Pre-Fall 2014

Jonathan Simkhai Pre-Fall 2014
(foto: style.com)

Jonathan Simkhai is een relatief nieuwe designer die in 2010 debuteerde met zijn eerste collectie, deze rok jurk met gaasstof in de rok is onderdeel van de Pre-Fall collectie voor 2014. Sowieso hou ik van de simpele lijnen van dit model jurk, en de toevoeging van het stuk gaasstof geeft er een mooie andere dimensie aan.

Laat een reactie achter

