HIGH ON DIY | Manolo Blahnik pump met strepen

Met strepen als print heb ik eigenlijk hetzelfde als met polkadots: ik vind het nogal gewoontjes. Tenzij het dat niet is, zoals het geval is met de strepen op deze pumps van Manolo Blahnik.

Manolo Blahnik gestreepte pumps

Prachtig gefotografeerd door Hillary Mayberry, deze pumps met donkerblauwe/witte strepen
(foto: stylemepretty.com)

Leuk toch, met die schuine strepen? En echt 100% schuin zijn ze ook niet. Ik weet niet of je deze pumps nou wit met donkerblauwe strepen moet noemen, of donkerblauw met witte strepen; maar als ik ze zelf zou maken zou ik gaan voor wit met donkerblauwe strepen. Ik zou namelijk de breedte van de strepen afplakken met schilderstape en de donkerblauwe strepen met verf aanbrengen op de witte schoenen. Makkelijk, of niet?

Meer DIY inspiratie voor schoenen zien? Bekijk mijn Pinterestboard HIGH ON DIY: Schoenen

Laat een reactie achter

