STREET STYLE DIY | Paars mannenpak van Topshop

Sinds het begin van mijn DIY fashion verslaving heb ik iets met pakken: zelf een pak maken lijkt mij toch wel het ultieme hoogtepunt. Misschien is dat omdat ik nog nooit een (draagbare) broek heb gemaakt, laat staan een jasje. I know, I have a long way to go. Maar dat neemt niet weg dat ik links en rechts inspiratie verzamel voor als…

Becca Dudley Topman paars pak Topshop

Een mooie kleur pak gecombineerd met een simpel t-shirt en goeie accessoires; meer heeft Becca Dudley niet nodig voor haar Topman look
(foto: fabsugar.co.uk)

De Britse MTV presentatrice Becca Dudley showt hier in de straten van Londen tijdens de Men’s Fashion Week afgelopen januari een prachtig voorbeeld van een pak dat ik ten eerste graag zou willen dragen en ten tweede ook nog eens zelf zou willen maken. Het pak is afkomstig van Topshop, van de mannenlijn Topman om precies te zijn. Juist! Die Becca geeft hier menig hippe man het nakijken wat mij betreft.

Een gedachte over “STREET STYLE DIY | Paars mannenpak van Topshop

Laat een reactie achter

