HIGH ON DIY |De bloemen van Kim Seo Ryong

Zijn we al moe van de alomtegenwoordige bloemenprints? Ik niet.
Natuurlijk heb je bloemenprint, en bloemenprint; geloof me: er is verschil. Persoonlijk ben ik vooral fan van de dramatische Givenchy-achtige of de felgekleurde Cavalli-achtige variant.
En mannen durven zich tegenwoordig ook in bloemenprints te hullen, hoe cool is dat?

Ik heb een hele verzameling inspiratiefoto’s voor als ik ooit (heus wel) een pak ga maken van een mooie donkere bloemenprint; en dit is er eentje uit die verzameling.

Mannelijk model Kim Won Joong in donker pak met bloemenpriny van ontwerper Kim Seo Ryong Homme (SS13)

Model Kim Won Joong in een perfect bloemenpak van Kim Seo Ryong Homme (SS13)

Als je nog nooit de tijd hebt genomen om je eens te verdiepen in de Koreaanse fashionscene, bekijk het werk van meneer Kim Seo Ryong. De man maakt mooie pakken; en ze worden schijnbaar vaak gedragen bij live optredends van PSY’s ‘Gangam Style’.
Zoveel redenen waarom ik dit pak met bloemenprint perfect vind: de print op zich- donker en dramatisch; het feit dat de print niet all over de blazer zit en de bijna naadloze aansluiting van de print bij het¬†kruis… Ok, het is een pak uit een mannencollectie, maar dat is toch geen enkel probleem?

Laat een reactie achter

