STREET STYLE DIY | Stijlvol mandje voor Roodkapje

Eind vorig jaar schreef ik over de gouden leren jurk (die eigenlijk geen jurk is) die Oksana On droeg tijdens een van de Parijse modeweken. Een paar weken geleden was ik weer volop DIY inspiratie aan het opdoen naar aanleiding van de Paris Fashionweek Fall/Winter 2014, toen ik een foto van een schitterend mandje tegenkwam.

Oksana On Savas Milano Caroline basket Paris Fashion Week FW 2014

Na wat zoekwerk kwam ik erachter dat deze geweldige tas hier prijkt aan de arm van… Oksana On. Hoe toevallig.
De Zweedse ontwerper Rasmus Ringberg is de man achter het label Savas Milano; en deze tas was onderdeel van zijn eerste collectie voor het najaar van 2013.

Het bestaat uit een mandje met daarin een vierkante leren tas met vier ritsen kruislings aan de bovenkant. De ‘Caroline’ zoalsde tas heet, wordt omschreven als ‘halfway between a duty free basket and that of Little Red Riding Hood‘ en dat is ook precies het idee dat ik erbij had.
Is het niet een fantastisch idee om een mandje van ijzerdraad te recyclen?

Foto’s hier & hier
Laat een reactie achter

