Fashion Week Favoriet |New York Spring Summer 2015

Marc By Marc Jacobs Spring Summer 2015 New York Fashion Week

Marc By Marc Jacobs

Om één of andere reden ben ik meestal niet zo gek van de shows van Marc Jacobs. Sorry. Vaak zut er gewoon weinig moois bij dat ik zou willen dragen. Deze keer is het anders, want ik ben wèl fan van dit overhemd. Simpel en toch opvallend met die felgekleurde zak ‘op de verkeerde plek’.

Ohne Titel Spring Summer 2015 New York Fashion Week

Ohne Titel

Een prachtig voorbeeld van hoe je een heel eenvoudig model jurkje in iets origineels kunt omtoveren. En veelzijdig, want je kunt ditzelfde effect bereiken met bijvoorbeeld (kralen)kettingen of reepjes stof. Zo lang je ze niet permanent aan de jurk vastmaakt kun je steeds weer voor iets anders kiezen.

Rag & Bone Spring Summer 2015 New York Fashion Week

Rag & Bone

Ja, het is in feite gewoon een grote zak met een diepe v-hals. Lekker toch?

Tory Burch Spring Summer 2015 New York Fashion Week

Tory Burch

Volgens mij moet dit heel erg lekker zitten. Ik denk aan jersey, misschien dubbelgebreid en als ik heeeeel erg veel geduld zou hebben zou ik de steentjes er zelf op zetten.

Zero + Maria Cornejo Spring Summer 2015 New York Fashion Week

Zero + Maria Cornejo

Een hele vette variant op de coconjas van Zero + Maria Cornejo, uitgevoerd in neopreen met contrasterend zwart en wit. Lijkt me erg geschikt voor de overgang van zomer naar herfst.

Foto’s hier, hier, hier, hier, hier & hier

Laat een reactie achter

