HIGH ON DIY | Zara jeans met bleek spetters

COTTDS Zara jeans met bleek spetters

Bleek + scheur = toch nog een mooie broek

Handen in de lucht als je wel eens tijdens een spontane maar intensieve badkamerschoonmaaksessie een spijkerbroek verpest hebt met bleekspetters. Jep, ik dacht al dat ik niet de enige zou zijn.

Als ik deze blogpost van Cindy een paar jaar eerder had gezien had ik die spetters gewoon op m’n broek laten zitten, en er voor de volledigheid nog een scheur in gemaakt. En dat leren shirt… ik hou ervan.
Trouwens, van mij mag Cindy een award krijgen voor de meest verleidelijke blognaam, wie kan er in vredesnaam nee zeggen tegen ‘Come Over To The Darkside, We Have Candy‘?

De destroyed jeans komen sowieso veelvuldig voor in de garderobe van deze dame, en die zijn natuurlijk ook lekker makkelijke zelf te maken. Ergens is het wel grappig en voor sommige mensen ongetwijfeld ook heel stom, dat een spijkerbroek die ‘destroyed’ is als een mode-item wordt gezien. Als ik een cent zou hebben gekregen voor elke discussie die ik met mijn moeder heb gehad op het moment dat ik met een gescheurde broek de deur uit wilde, zou ik een aardig aantal van dit Zara-exemplaar kunnen kopen. Alhoewel, hij is nu afgeprijsd van $80 naar S10. Ha, maar zelf maken is toch veel leuker?

Foto’s hier en hier

Laat een reactie achter

