LDBD| Michael Kors a-symetrische jurk met studs

Mijn obsessie met studs neemt een beetje af. Een beetje, niet helemaal. Ik begin de neiging om overal metalen klinknagels in te willen slaan steeds beter te onderdrukken. Een tijdje geleden kocht ik een denim vestje, met de bedoeling helemaal los te gaan met alle studs die ik nog in voorraad had. Maar vooralsnog zit er niet 1 stud in.

Ondanks mijn tanende obsessie denk ik nog steeds dat studs een belachelijk makkelijke manier zijn om saaie kleding te pimpen. Zoals een Michael Kors jurk, om maar iets te noemen.

Studded Asymmetric Hem Dress (Regular & Petite)

Ik zal eerlijk zijn, qua kleding ben ik geen fan van MK. Het is een beetje te klassiek, te Amerikaans voor mijn smaak. Maar zie wat er gebeurt als je er pakweg 100 studs in prikt.
Ik heb een lichte voorkeur voor de ronde studs vs. de vierkante studs op de plus-size uitvoering:

Studded Asymmetrical Hem Sheath Dress (Plus Size)

Overigens lees ik in de reviews op nordstrom.com dat de studs van plastic zijn en er snel af schijnen te vallen- en dat de stof van de jurk erg doorschijnt. Allemaal eerste-wereldproblemen, die je natuurlijk helemaal kunt voorkomen als je je kleding zelf maakt. Fijn!

foto’s hier en hier

Laat een reactie achter

