STREET STYLE DIY | Mira met verfspetters in Parijs

Als er één dame is naar wiens outfits ik tijdens de Fashion Weeks halsreikend uitkijk, is het Miroslava Duma. Mira kan bij mij weinig verkeerd doen. Over het algemeen krijg ik bij het zien van de looks van Chanel op de catwalks zelden het gevoel dat ik het zelf zou willen dragen- Ik ben niet echt een Chanel meisje denk ik- maar dit is zo leuk!

Miroslava Duma Paris streetstyle fashion week fall winter 2015

Mira in Chanel (Spring 2015)

Het is een pakje uit de wintercollectie van Chanel voor 2015. En het heeft zoveel DIY-potentieel. Zelf een print met verfspetters maken is niet alleen leuk maar ook erg makkelijk. Tips nodig? Check deze DIY Splatter Pants tutorial. In het geval van deze Chanel hoef je niet eens op een ladder te gaan staan om spetters van deze grootte te krijgen.

foto’s hier

Laat een reactie achter

