HIGH ON DIY | De gestreepte Lama van Bionda Castana

Bionda Castana is het schoenenlabel uit Londen die de populaire ‘Lana‘ pump op de markt heeft gebracht, de pump waar vele vrouwelijke celebs op rond trippelen. Ik kan me amper bewegen op zo’n dunne hak. Ik zou eerder kiezen voor deze, de Lama, met een lekker robuuste hak.

Bionda Castana Resort 2016

Bionda Castana Resort 2016

 

Bij gebrek aan een kleine $600 zou ik op een witte pump waar ik wel op kan lopen, dunne streepjes maken met verschillende kleuren textielverf en een dun penseel. Dan zou ik ongeveer dit krijgen:

Close up Lama Multi Stripe Mid Heel Pointed Pump Bionda Castana

De Lama is van katoen, door de verf met een penseel aan te brengen kun je dit uitgelopen effect zelf creëeren

Afhankelijk van de ondergrond zou je ook acrylverf kunnen gebruiken. Bij een gladde schoen, bijvoorbeeld van leer of vinyl zou ik dunne streepjes verf trekken en die met een stukje karton een klein stukje uitvegen. Dat zou ík doen.

Foto’s : hier , hier en hier
Laat een reactie achter

