QUOTE | Menu: 1. Inspiration

Stephen Anthony Davids

De laatste keer dat ik kleding gemaakt heb is alweer meer dan een jaar geleden. Dat was weliswaar een hele toffe jurk ,die ik zeker nog wel ga posten. Maar daarna ben ik er gewoon mee gestopt. Zomaar!
De inspiratie was er. Zo.Veel.Inspiratie. De materialen ook: meer stoffen dan redelijkerwijs nodig, mijn geliefde Singer, en alle benodigdheden en gadgets die ik de afgelopen jaren bij elkaar heb verzameld. En het enthousiasme? Mwah. Vele reden, voor maar als ik even vrij was ging ik liever socializen of slapen. Energy? Dankzij een weekje zika aan het eind van 2015 had ik überhaupt buiten werktijd minder energie dan de gemiddelde smartphonebatterij. En zo was m’n niveau van creativiteit uiteindelijk niet zoals voorheen; al wilde ik nog zo graag. Eindstand: nul zelfgemaakte kledingstukken in 2016. Ik ben vastbesloten om dat dit jaar anders te doen.

Ps. Volgens mij is enthusiasm ook een lastig woord om te spellen, maar juist daarom vind ik deze poster zo leuk.

Foto: kunstenaar Stephen Anthony Davids
Laat een reactie achter

