STREET STYLE DIY | Leer + goud = goed

 

Streetstyle tijdens Milan Fashion Week, Spring 2014

Is er iets meer decadent om te dragen dan een gouden, leren motorjack? Zo ja dan hoor ik het graag in de comments, want ik kan er zo snel niet op komen. Veel motorjackets hebben ingewikkelde designelementen die geduld vragen wanneer je dat zelf zou willen maken; en geduld is iets waar ik niet veel van heb. Dit is dus een uitkomst, geen zomen (een hél met leer), geen sluiting, geen opstiksels, geen quilting- halleluja. Ik moest ook direct denken aan een patroon dat ik ergens in m’n collectie heb, de ‘Mona’ van Wear Lemonade. Nooit iets mee gedaan, m’n Frans is een beetje verroest zo’n 15 jaar na de middelbare school. Tel daarbij op de interessante bordeaux-leren binnenkant en je snapt dat ik goedkeurend zat te knikken toen ik deze foto tegenkwam!

Foto: hier
Laat een reactie achter

